City festen

Kvällen igår blev som planerad, tacosmys med trevligt sällskap :D Älsklingen kom och hämtade mig på jobbet 19.00 och då handlade vi med oss allt till middagen och sen brassade vi hemåt och fixade innan Peter och Caroline kom. Vi både åt och drack gott hela kvällen, underbart bra kväll!

I dag har jag varit nere på stan med mamma, Elin och pojkarna som mamma är barnvakt åt lite i helgen :) Var lite aktiviteter för barnen och godis utdelning som dom fick vara med på. Sedan gick vi in till Åhlens Cafe och tog en fika också råkade det bli så att jag shoppade lite också.. Haha skräll!!
Vart två fina toppar i från Gina Tricot, två lika dana till och med :P Ville ha den i både vit och svart!
När vi skulle gå hem så fick vi ringa efter räddaren i nöden "Robin" och höra om han kunde hämta upp Elin och skjutsa hem hon. Hon var så slut lill gumman efter att ha gått hela dan och sen skulle vi ju gå hem upp för mammas mördar backar och det hade aldrig gått med hennes små ben. Så tack där älskling för hjälpen :)
Jag och mamma vi höll på dö där då vi gick upp med varsin barnvagn samtidigt som vi skrattade så vi höll på kissa på oss haha, vilka sjuka backar det är hem till hon.. Rena mardrömmen när man har barnvagn!

Våran myysdag. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0