Hemma!

I går for vi ut med båten, tror vi vart tio stycken så det var fullsatt och gud så härligt vi hade! Var och käkade på Vindhem och sedan åkte vi runt hela ön, drack groggar på groggar och lyssnade på skön musik. När man satt där var det nästan så att man gruvade sig för att kvällen skulle ta slut så underbart var det! :)
Vid 01.00 kom vi hem men tro inte att vi slutade festande för det! Satt kvar i båten och myste ett tag till och den här kvällen var det Robin som gick och la sig före mig. Haha jag är så stolt för det händer verkligen aldrig då min lilla partyprins alltid ska vara den sista annars :P

I dag vaknade man upp med en rejäl baksmälla men den gick över väldigt snabbt efter en stadig frukost och jag blåste och var helt körklar redan vid 11. Så då for jag hem och bytte om till ridkläder och sedan ut till Viforsen där jag gjorde något som jag inte gjort på fyra år.. Bara känslan att stå och borsta och mysa med hästen i stallet var så härligt! Jag kände mig hemma på en gång och jag ville aldrig sluta.
Jag var hos Robins kusiners mamma och hjälpte henne. Vi ska rida in en utav hennes häst som är 6 år gammal och det ska bli så spännande! Jag red en sväng i dag och det gick jätte bra, hon var snäll och lyssnade på kommandon och bara där har man kommit en bra bit. Nästa gång vi kör är på tisdag och jag längtar redan, det var så kul!!

I eftermiddag har vi varit på middag hemma hos mammsen med allihopa. Vi grillade och hade det mysigt :)
Och nu kom vi hem för en liten stund sen och jag tänkte bara mysa i soffan ett tag nu och sedan gå och lägga mig.. Börjar klockan 07.00 i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0