Inte alls så bra som det pratats om..

Så där nu kan jag skvallra lite om Himlabadet till er som inte var där ikväll! Vi är missnöjda och det var inte alls så stort som man har hört att det ska vara. Det fanns bara två stora rutschkanor, ingen fors eller vattenfall.. Sen fanns det bara en bubbelpool! Ja det var dom förväntningar jag och många andra haft att det skulle finnas. Paradisbadet är helt klart större. Jag skulle hellre lägga bensin pengar och åka till paradisbadet och spendera en hel dag där än på Himlabadet. Vi var inne på själva badet en timme och sen var man nöjd då man gjort allt som fanns..
Däremot fanns det ett mysigt relaxrum som vi satt och bubblade i ett bra tag. Nu vill jag inte dumma stället och säga att det var dåligt men en besvikelse fick man då man har hört så mycket om hur stort det skulle bli.
Det skulle säkert vara ett jätte bra ställe att gå på med sina små barn som nöjer sig med lite och inget men tror att det stannar där!

Iaf åter till våran kväll och om hur vi haft det :) Var verkligen jätte kul att träffa Peter och Caroline!
Jag och Caroline hade ju inte träffats förrut och vi båda tyckte nog att det var spännande :)
Kort och gott, mysig och mycket trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0