Kvälls update

Vilken ridtur det vart! Hästen är tjurigare än tjurigast, ena sekunden vill hon knappt gå framåt. Det är tur då att vi är ännu tjurigare och inte ger oss ;)
Vi gick omkull en sväng.. Var jätte nära att jag skulle få hela hästen över mig om jag inte hade rest på mig just den sekunden som jag gjorde. Så det var tur annars hade jag haft väldigt ont just nu :P Men sånt som man får ta när man väljer att utmana ödet som jag och rida en häst som inte är inriden. Det lär ju inte va sista gången de hände, man får vara på sin vakt :)
Men det gick bra med hästen också och vi avslutade det bra iaf så nu känns det bra! Nästa gång kör vi på söndag :)

Nu har jag nyss fikat lite här med min älskling. Köpte nybakta tekakor förrut så har ätit det och druckit lite te! Här hemma är vi expert på att lyxa till det med nå gott på kvällarna. MYSPYS!

I morgon jobbar jag 07.00-12.30 och sedan ska jag snabba mig hem och byta om, fara och handla lite presenter och sedan åka på Emils studentmottagning :)

Satan vad tiden går fort! Det var ju nyss vi som tog studenten :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0