Helgen!

Jag vet inte vart jag ska börja om jag ska skriva om allt jag gjort i helgen så därför kortfattar jag det i stället! :)

I fredags var vi på studentfirande och fest, jobbade lång pass i lördags och sen återigen lite fest ute på Alnö.
Igår var vi och firade Noel och träffade även pappa, sedan blev det en solning, middag hos svärmor och Ingemar och sedan en tur med hästen.
Vid 22.30 igår kväll landade vi hemma, jag var så trött att jag inte ens orkade ta mig en dusch.. Vi la oss och såg på Beck- levande begravd. Riktigt bra och spännande var den, jag har till och med drömt att jag blev kidnappad i natt bara för att jag såg den. Haha läskigt!
Men iaf så har helgen varit toppen, har umgåts med så mycke trevligt folk :)

I dag sov jag till 11.30, ett tecken kanske på att det varit en hård och fart fylld helg ? :P Var iaf jätte skönt, nu känner jag mig pigg igen..
Har precis klippt Robin nu vilket var på tiden hehe, jag älskar dock hans lockar som han får när det blivit tillräckligt långt. Så himla söta ;)
Ska ta och få på mig lite smink och byta om nu innan Emelie kommer! Jag ska ner på banken en sväng igen, ett himla pringade där nu men jag kom ju på mig själv efter jag var där sist att jag beställt fel kort.. :P
Sedan tänkte vi ta en sväng på stan, jag ska hämta ut nå kläder på Polarn & Pyret åt Therese som hon har lagt undan åt pojkarna.
Och sedan ska jag och Emelie ÄNTLIGEN ha våran kväll!! Har varit svårt att få ihop det att träffas på flera veckor pga att vi jobbat om varandra osv det senaste veckorna..
Så ikväll ska vi gå ut och äta och surra som aldrig förr ;) Tjej talk det kan man aldrig få för mycket utav :) ♥

Just det! Igår när jag träffade pappa så fråga jag lite snällt om jag inte kunde få låna hans kamera igen ett tag tills då vi ses nästa gång och det fick jag :D Så nu ska jag knäppa MASSOR med kort!
Sedan så tänkte jag väl köpa mig en egen också men det finns ju så mycket roligare saker att lägga pengarna på varje månad ;P

Sen sist men inte minst så måste jag bara visa nå himla sött som jag såg på syrrans blogg! Hihii bilder på när Noel äter utav sin alldeles egna tårta på hans 1 års dag ;) Goungen ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0