Måndag

I dag har jag jobbat 07.00-14.30 och herregud vad trött jag varit hela dan.. I dag hade jag verkligen tankarna åt att ha en nykter midsommar, känns bara blää just nu när jag tänker på sprit! Jag verkligen hatar att vara bakis, två dagar efter är jag så trött och seg..
Men ja man lever ju som sagt bara en gång och man ska väl passa på så länge man kan ;) Jag ser fram emot helgen iaf, ska bli så mysigt med en liten semester tripp! :)

Jag kommer jobba varje dag fram tills vi åker så har fullt upp denna vecka. Ska även försöka få in att träffa tjejorna!
Nu ska jag skriva packlista, ta mig en låång dusch, gosa med älsklingen och sedan SOVA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0