Måndag

I dag har jag jobbat 07.00-14.30!
Och insida lår värker som bara den på mig i dag, haha jag kan knappt gå sån träningsverk har jag sen ridturen i går :P Var som sagt några år sedan ridmusklerna fick jobba..

Jag har lyckats med att tappa bort mitt bankomatkort också på nå konstigt sätt då jag är helt säker på att jag la tillbaks det i plånboken efter jag var och tankade igår! Har nu fått spärrat det och beställt nytt, mycket drygt då jag måste gå ner till banken och för att ta ut. Men är man klantig som jag nu varit så får man skylla sig själv :P

I morgon ska vi i väg på en rolig grej tillsammans med Robins kompis Peter och hans flickvän (som jag aldrig har träffat) och det ska bli så kul! Träffade Peter då vi var på Gili öarna men då hade hans flickvän precis åkt hem då jag kom så vi hann aldrig träffas så det ska bli spännande :) Vad vi ska göra skriver jag sen då jag är osäker på om det får skrivas här!

Nu ska jag ta mig en låång dusch och sedan lyxa till det med en glass framför tvn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0