Midsommar helgen

Vi har haft det hur jäkla roligt som helst i helgen och då överdriver jag inte ett dugg, snarare tvärt om! :)
Vi for till Torpshammar i torsdags eftermiddag, checkade in i våran stuga. Sedan blev det tacos och en massa annat gott under kvällen. Rasmus och Emma kom en dag tidigare än de tänkt så dom delade stuga med oss första natten :)
I fredags på själva midsommarafton blev det vollyboll, badning, plockade blommor med barnen till midsommarstången och sedan dansade vi som galningar runt den :)
Midsommarmiddagen bestod av buffe. Hade dock otur med vädret då det blåste och regnade till och från, men vi satt oss under partytält och myste ihop oss ändå så det fanns inget att klaga på. Så typiskt svenska sommarn!
Senare mot kvällen blev det bada tunna och bastning, jätte härligt :)
I går var det paintball som stog på schemat och det hade man ju hört både det ena och det andra om.. Och som jag fattade det som så skulle det svida som ett svin om man blev skjuten så jag vart lite skraj och bestämde mig för att inte vara med :P Men så till slut när Nathalie sa att hon skulle vara med så tänkte jag om och bestämde att jag kör jag med. "Man lever bara en gång" som jag brukar säga ;) Det var vuxna mot ungdomarna och jag och Nathalie sprang tillsammans hela tiden. Först var vi jätte fega och låg stilla på typ samma ställe de första spelen. Men sen så vart vi riktigt tuff och sprang fram med killarna och sköt som bara den haha det var så jäkla kul :D
Jag klarade mig undan väldigt bra måste jag ju säga då jag bara fick två skott på mig, en på handen och en på rumpan. Satan vad dom sved! Men var en rolig lek, jag ångrar inte att jag provade :)

Alla var helt slut efteråt.. Vi grillade och åt gott innan det var dags för linbanan för dom som skulle åka den. Själv avstog jag då det såg så läskigt ut att klättra på stegen upp :P
Efter det bastade och festade vi! Det har varit mycke alkohol hela helgen, från lunchtid fram tills man gått och lagt sig och jag lovar att det känns i kroppen nu.. Är så trött!

Men en oförglömlig helg helt klart ;) Var ganska så duktig på att knäppa kort även fast än att jag inte har några i från själva midsommarafton. Lite surt men några är alltid bättre än inget!














Har några fler på facebook också.. :)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

ja ni ser verkligen ut att ha haft det underbart :D

2010-06-28 @ 21:47:54
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0