Nu vill jag bli bra!

Jag ställde klockan igår när jag gick och la mig och tänkte att jag måste gå och jobba om det är så att jag känner mig en aning bättre.. Och ja jag kände mig det också när jag vaknade, mådde illa men inte alls lika mycket som igår. Så jag gjorde mig klar och traskade ner till jobbet och det gick bra till en början. Sedan kom smärtan i magen fram och jag kände mig spy färdig, fy vad hemskt det var att sitta i kassan då!

På lunchen värmde jag en lasange och den åt jag tre tuggor utav, var inte ett dugg sugen på mat även fast jag skippade frukosten. Jag har ingen matlust för fem över, de enda som är gott är frukt :O Inte likt mig...
När klockan var halv tre bestämde jag mig för att åka hem, ville inte vara bland folk då jag känner mig spyfärdig. Sen pratade jag med mamma och hon tyckte jag skulle åka till doktorn och kolla upp vad det är för tok för det är inte magsjuka!
Så jag gjorde det och det var en väldans väntan men till slut så var det min tur. Doktorn kom fram till att jag har magsår (stressig mage) ? Hmm det känns konstigt att höra dom orden då jag inte tycker att jag stressar så mycket men det var så iaf. Så nu har jag fått recept på några tabletter jag ska äta som ska lindra det här och jag ber till gud att det blir bra snart för fy fan vad jobbigt det är :/

Min älskling har varit och köpt mat ifrån Mc donalds och det gick faktiskt i även fast än att det inte smakade lika gott som annars. Men mat måste man ju äta!

Ikväll missade jag även en kväll med Emelie och after work med jobbet :( Jävligt surt!!!

Är väl lika bra att man bäddar ner sig under täcket för det verkar som att det är där min kropp hör hemma..
Dock INTE hjärnan som är rastlös och vill göra nå kul!


Kommentarer
Postat av: KIKKI

men ajaj! :/ ja, bäst att du tar det lugnt och vilar nu!!!!

2010-06-03 @ 06:36:03
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0