Segare än segast i dag..

I går kväll blev det utgång med Matilda! Vi gick ner och satt oss i öltältet och där träffade vi på Robin och Peter så vi satt oss där ett tag och sen kom även Anton och hans kompisar. Det slutade med att vi hade långbord :) Mysigt!
Men det var kallt så jag och Matilda hängde med Anton och dom till Svensson där vi drack drinkar, rose och shot också sjung vi som aldrig förr ;) Underbart!
När dom stängde gick jag vidare till Allstar och mötte Marciel så jag blev där med henne till 03.00 och sedan traskade jag hemåt! Jag tyckte jag var så smart som hade packat ner ballerina skorna i väskan så att jag slapp gå i högklackisarna hela vägen hem.. Var så skönt att ta av sig dom och gå hem snabbt! De kommer jag göra fler gånger :)
När jag kom hem värmde jag en tacos och sedan ringde jag Robin för att höra vad han gjorde men fick inget svar så gick och la mig.. Vaknade i morse iaf av att han låg bredvid mig. Han hade varit hos Daniel till 05.00 och druckit whiskey :P
I dag är jag så seeeg och bakfull också för den delen, usch varför utsätter man sig för samma sak varje helg ? Och till veckan då blir det fest torsdag-söndag, hur ska jag orka.. Gruvar mig lite ;)
Igentligen så har VI tvättstuga i dag men Robin är för bakfull för att tvätta säger han så jag åkte på att tvätta själv. Men det går det med, är snart klar :)
Sedan ska vi åka och hälsa på Therese, Micke och barnen i deras nya lya! Dom har ju gått och blivit stadsbor igen, hehe tror inte att det finns någon som kan slå dom på hur många flyttningar som dom gjort :P
Jag gillar iaf att dom bor i stan igen så vi kan ses oftare och nu hoppas vi på att dom kommer stanna här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0