Sjuk

Natten som var har varit bland den hemskaste jag varit med dom..
Från att komma hem ifrån jobbet igår kväll och vara jätte pigg så slutade det med att jag satt i soffan och började må riktigt illa, fick springa på toa flera gånger och spy.
Sen höll det på så hela natten fram till halv fyra i morse.. Somnade sedan och sov till nio och nu mår jag fortfarande illa men har lyckats att behålla frukosten jag åt förrut så det går åt rätt håll!
Men jag har inte haft magsjuka sen då jag var 10 år så det kändes en aning främmande och obehagligt. Att spy måste vara bland det värsta man kan göra :/ Jag brukar klaga på att jag har huvudvärk men det är ju ingenting mot för att gå och må illa och ha ont i magen!

Nu orkar jag inte skriva nå mer. Återkommer då jag känner mig piggare..


Kommentarer
Postat av: KIKKI

Men gud..gumman! usch usch. magsjuka är så jävla hemskt! jag klarar fan inte av det alltså :s men hoppas du kryar på dig sötnos! KRAAM!

2010-06-01 @ 16:44:28
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0