Snart natti!

Nu så är vi redo för att åka :) Kläderna är tvättade och jag har äntligen kommit fram till vad jag ska packa med! Är svårt då man vill klä sig fint på midsommarafton samtidigt som att vi kommer vara ute hela dagen/natten på campingen så det lär ju knappast vara jätte uppklädd klädsel som gäller.. Men har med lite alternativ så jag kör på något av det :P
Har även packat med en hel del varma/mysiga kläder samtidigt som bikinin får följa med, man ska då aldrig lite på vädret här i Sverige..
Efter jobbet i dag hann jag med en solning med mamma också handlade jag till pajerna som jag gjort i kväll. Tog seriöst mer än två timmar då paj degen skulle vara i kylen en timme innan den skulle in i ugnen för gräddning, så jag har i mesta dels stått i köket denna kväll :)

Och nu är klockan så mycket att jag måste börja tänka på att gå och lägga mig. Börjar klockan 07.00 i morgon och slutar sedan 12.30! Fan vad jag lääängtar, ska bli så skönt att åka på en liten semester tripp och bara va några dagar :)

Jag har nyss skrivit en lista på vad Robin ska handla i morgon också, så han har det han gör på förmiddagen ;)

Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0