Studentmottagning :)

Vilken dag! Klev upp 05.30 och duschade och fixade mig och sedan gick jag ner till jobbet vid 06.30 och där blev det rena träningspasset kan jag lova! Plocka pall och slet som en jag vet inte vad. Fan vad tungt det var..
Var ingen meningen att jag tog den där duschen tror jag :P
Slutade vid halv ett och då kom Robin och hämtade upp mig. Vi for raka vägen ut till Birsta för att handla present också köpte Robin ett par jätte snygga jeans shorts! Sedan var det bara hem och fixa sig för att åka ner och se när studenterna gick ut :) Jäklar vad härligt det såg ut, jag saknar den tiden och skulle kunna göra om det flera gånger om!!
Vi hängde ros och champange på Emil, Caroline och Niklas :) Sedan for vi ut till Matfors och var med på Emils mottagning. Satt ute på deras tomt med lång bord och hade det trevligt hela kvällen :)
Nu är vi hemma och jag har dragit på mig mjukisarna, tvättat bort sminket och väntar nu på att filmen som Robin håller på att ladda ner ska bli klar så vi kan krypa ner i sängen och små kika på den. Är dock rädd för att jag kommer att somna innan den är slut, är så himla trött!

I morgon jobbar samma tid som i dag och sedan ska vi åka på nästa studentmottagning. Men den här gången ute på Alnö och jag gissar på att vi blir kvar och sover där sen :)

Hoppas du får en toppen kväll kusin :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0