God natt..

I dag har jag haft en riktigt härlig sommar dag! :) Robin gav förslag till att ta en prommis upp till Kuben badet och äta lunch i deras restaurang samtidigt som vi kunde hälsa på mamma, Elin, Therese, pojkarna och mormor som var där och badade. Så vi gjorde det och gud så mysigt det var och massvis med folk :) Ångrade lite att man inte hade med sig bikinin för det var så varmt där!

Sen fick vi låna mammas bil så vi tog den där ifrån ner till stan där vi mötte Serat och Maria. Vi satt oss på Afmidors uteservering med dom och tog en fika och surrade :)
Jag har jobbat också från 17.00-23.30 då vi haft inventering.. Är jätte trött nu, det känns verkligen att det varit en hård helg så här i efterhand :P
I morgon blir det jobb 8.30-18.00 så bäst man går och lägger sig nu!

Dagens bilder :)





Kommentarer
Postat av: KIKKI

HAHA :D Ja, jag förstår det ;)

2010-06-29 @ 19:33:39
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0