1 mars

Nu ni är det inte långt kvar tills vi har vår, snön kommer att tina upp sakta men säkert :) Vi får stå ut en månad till bara men en månad går ju så fort, i mitten på april hade vi grillfest i fjol och satt bara i linne och shorts ute i solen fram till klockan var åtta på kvällen. Snart är vi där igen ;)
Härligt ska det bli, längtar så mycket. Känns som att det har varit en kall och jobbig vinter för många, vi behöver lite värme nu :D

Idag har jag varit hemma och städat lite och bara varit, så skönt att ha såna förmiddagar när man ska iväg och jobba eftermiddags pass! Har dessutom surrat massor i telefon och fått ännu mera energi. Vad skulle man göra utan sina vänner ? Så glad att jag har dom :)

Nu ska jag äta lunch och sedan ladda för jobb. PUSS!

Elin och jag i våras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0