Åker om några timmar :)

Snart bär det av mot Midlanda, vi har bestämt träff med dom andra där klockan 13.00. Planet går inte förns 16.15 men vi vill inte stressa, tänkte sitta där och umgås och så ett tag. Kanske ta en fika eller så :)
Jag har aldrig flygit i från Sundsvall så det ska bli spännande, känns skönt att slippa hålla på bila ner till Arlanda..

Vi är i Gran Canaria vid 23.00 tiden ikväll och då ska det bli spännande att se vart jag och Robin hamnar eftersom vi bokat ospec, får hålla tummarna ;) Hoppas att vi får tur med vädret också så att vi slipper regn! Är inte så jätte varmt där nu (om man jämför med bali som vi är van) men ungefär som en svensk sommar. Jag tycker det bara ska bli skönt att åka bort på semester och slippa den här skit vintern ett tag. Ska bli väldigt skönt att lämna vinterskorna och dunjackan hemma ;)

Nu har vi nyss ätit lunch! Vi beställde hem ifrån biteline så vi slapp stå vid spisen. Åh nu vill jag bara åka :D
Hoppas att ni kommer att ha det bra här hemma! Vi hörs när jag kommer hem, puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0