Bara att kliva in i vardagen igen..

I natt har jag sovit som en prinsessa i min egna säng! Sängarna på hotellet var inte dom bästa, hårda och konstiga :P Vi sov till klockan 10.00 idag sedan låg vi och myste länge innan vi klev upp, sängen hemma är alltid bäst :)

Jag börjar inte att jobba förns i morgon som tur är. Idag har jag lånat mammas bil så att jag kan åka och storhandla mat, vi har ingenting hemma. Så allt behöver köpas! Har bokat tvättstugan också så ska tvätta upp alla kläder som vi haft med oss. Sen blir det en ordentlig städning här hemma..

Men nu först blir det en dusch innan jag sätter igång! Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0