Barnvakt!

I dag är jag uppe med tuppen. Robin ska ha ett muntligt engelska förhör nu klockan 09.00 så han ville läsa upp det för mig först och se så att det var bra. Så nu har vi nyss gjort det och han sitter här och är lite små närvös, men det kommer gå bra. Min älskling är grym på engelska!
Jag ska ta och hoppa in i duschen strax och sedan ska jag gå upp till mamma och hämta Noel. Therese och Micke är med Melwin på sjukhuset då han operera örona idag. Han har haft problem med dom sen han var liten bebis så nu ska dom äntligen fixa till det. Lill gubben, tänk att en sån liten ska behöva gå igenom så mycket som en operation. Jag tycker det är hemskt, barn ska inte behöva vara sjuka! Men det här kommer gå bra, är snart över :)

Jag har iaf flörta in mig hos mamma så att jag ska få ha Noel några timmar idag, vi delar på han ;) Hihiii ska bli så mysigt! Vi ska ta en prommis i det härliga vädret, får se om vi går upp till Matilda och hälsar på en sväng. Ska ringa och väcka bruttan nu :)

Sen måste jag snabba mig med en dusch innan jag ska gå och hämta mosters lill prins :D

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hehe, du är alltid så söt Linda :)

2010-03-23 @ 12:11:29
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0