Birsta!

I dag sov jag väldigt länge.. Hade det inte varit för Robins mobil som ringde så hade jag sovit hela dan, känner mig trött och hängig hela tiden. Vet inte vad det är för fel! Det går ju mot vår då borde man ju känna sig piggare, eller hur ? ;)
Jag klev iaf upp efter mycket om och men. Tog en dusch, åt frukost och bestämde mig sen för att åka ut till birsta och shoppa loss lite. Går ju inte att spara alla pengar man har heller :P
Jag köpte fina underkläder, en klänning, scarf och en hårspray till mig själv. Också har jag handlat lite påskägg :)
Sen gick jag in till ikea och då ringde Matilda precis och sa att hon var på väg ut till birsta så vi bestämde oss för att äta middag där ute tillsammans. Satt oss på charm och åt en varsin enchiladas och surrade en massa, så mysigt!
Vi gick en sväng på jc och sen tillbaks till ikea där jag skulle shoppa lite saker.. Jag hittade hur mycket saker som helst som jag ville köpa idag. Bland annat ett jätte fint vitrinskåp som jag var såå himla nära på att köpa men då jag ringde och sa det till Robin så tyckte han det var onödigt och tyckte jag skulle lägga pengarna i reskassan istället. Haha lite less blev jag då :P Jag vart velig och köpte det inte, men nästa månad då vet jag att jag inte kommer att kunna hålla mig ;) Det var så fint och kommer att passa jätte bra i vårat vardagsrum!

Jag köpte iaf den där garderoben jag har bloggat om tidigare och galgar, en hylla och två fina fotoramar som jag ska ha på den och två hyllplanor till köksskåpen. Så just nu håller Robin på att montera upp allt här jag köpt. Haha det får bli hans uppgift när jag varit så duktig och shoppat ;)
Hade jag haft kamera hade jag lagt ut bilder på hur fint det blev med allt men när pappa var här i söndags så tog han med sig sin kamera som jag fått lånat nu i två månader så just nu har jag ingen :/ Men ska köpa en egen snart!

Nu måste jag gå och hjälpa min älskling sen ska jag stor städa hela lägenheten så att vi har fint till påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0