Fjällen :)

Nu har vi äntligen fått in en helg vi kan åka! Jag är ledig och Robin har sin spel lediga helg på flera veckor så nu drar vi :) Det blir fredag till söndag med Rasmus och Emma. Kommer bli hur mysigt som helst! Jag har inte varit i fjällen på flera år, kommer knappt ihåg när det var sist ? :P
Men så kom jag på nu att när man är i fjällen måste man ju ha täckbyxer och det äger jag inga alls längre. Jag har blivit så anti vintern de senare åren så jag har inte behövt några. Men nu då man ska iväg så måste jag ju ha ett par.. Så jag ringde till min vän Ziri som fick bli min räddande ängel idag, hon har ett par som jag ska få låna och dessutom en matchande jacka till :) Vilket flyt!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och slå en signal till min syster och höra hur mina små prinsar mår! Saknar dom så.. Sen mot jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0