Fredag

I går kväll gick jag till Emelie vid 19.00, vi drack te och satt och surrade en massa och sedan tog vi en prommis upp till Ziri och kollade in hennes lägenhet som hon nyss flyttat in i :) Är bara några gator upp här så det är nära och bra och lägenheten var hur mysig som helst! En källarlägenhet som hon hade fått till jätte mysig. Söt gumman hade gjort kaffe till vi kom också hade hon gjort en jätte god mangomousse som vi fikade till :)
Tack för en mysig kväll flickor, är glad över att ni finns! ♥

I dag blir det jobb 14.00-19.00 och sedan ska jag hem och lägga mig i soffan på en gång. Känner mig inte alls nå pigg, har ont i halsen och fått någon jobbig hosta som inte går över. Har säkert feber i kroppen också, känns som så :/ Blää jag vill inte bli sjuk nu! Måste ta en alvedon innan jag går iväg till jobbet tror jag.
Nu ska jag gå tillbaks till sängen där min älskling fortfarande ligger och sover. Sedan måste jag ta mig en dusch och äta någon lunch innan jobbet kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0