Fullt upp.. :)

Det har jag haft idag! När jag vaknade åt jag frukost och duschade med min älskling och sen såg jag att klockan var 20 i elva och mamma skulle komma och hämta mig elva så vart lite panik att torka håret och få på mig lite smink, men jag hann ;)
Hon har varit gullig och skjutsat runt mig idag på mina ärenden. For först ner till forex och växlade in pengar och då var Robins mormor och morfar där och skulle göra samma sak, gullisar! Ska bli så roligt att åka på semester med dom :)
Sen for vi ner till stan, gick på apoteket, var in på en foto affär och framkallade kort och sen sprang jag på stan en sväng och letade ett par skor. Men jag var nog för stressad för att hitta några så det blev inga..
Vi for hem till mormor där jag skrev ut flygbiljetten också fikade vi nybakda semlor :D Mysigt!

Nu har jag börjat packa lite smått, haha jag tror jag har lite resfeber ? Jag har nog inte fattat att vi verkligen ska åka bort förän idag när jag insåg allt jag skulle göra. Typiskt jag, vill ha allt i sin ordning :) Robin säger åt mig men lugn gumman, huvudsaken man får med sig, pass, pengar och badbrallor. Haha det är han i ett nötskal det :P Men jag vill inte köpa allt nytt, vill komma dit och ha med mig mina kläder och grejor!
Jaja nu har jag slagit mig ner i soffan och tänker inte tänka på packning nå mer. Vi ska snart åka bort på middag hos Per (robins pappa) och Annika :)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Men guud, jag vill också! Hoppas ni kommer få det superhärligt :D

2010-03-03 @ 06:54:15
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0