God kväll :)

I dag har jag haft en jätte bra dag! Har varit på topp humör hela dagen, så himla skönt :) Inte för att jag brukar vara någon suris för det är jag verkligen sällan men idag har jag känt mig extra glad av någon anledning.

Var ju upp till mamma och firarde hon på förmiddagen. Och det är ju alltid lika mysigt att komma hem till sin mamma, vi fikade, surrade och myste på! Mamma fick en jätte fin tröja, en jeanskjol, ett ljusfat med två ljus och stenar till och en blomma utav mig och Robin. Hehe mamma frågade om det var julafton idag men det var det ju inte, fyller man år så ska man ha paket :) Och jag älskar att ge bort presenter, skulle kunna lägga hur mycket pengar som helst på sånt. Roligt att göra andra glad!

Vi blev där fram tills jag började jobba klockan 15.00 och sedan har jag jobbat fram till stängning. Har varit en bra dag på jobbet med. En tant som handlade av mig kom fram och sa att hon alltid blir så glad när hon ser mig för att jag alltid ler och är så trevlig. Var lite roligt att höra :) Då blev jag ännu mera glad :P

Nu ska jag göra något att äta, åt en tallrik med fil och flingor och en macka förut men blev inte riktigt mätt så måste ta och äta nå mer. Det värsta som finns är ju att gå och lägga sig när man känner sig hungrig, är ju omöjligt att somna då..

Lyckades ta några bilder idag :)






Kommentarer
Postat av: Lotta Mamma

tack för en fin dag som ni bjöd på

2010-03-23 @ 19:16:33
Postat av: Camilla

Hälsa GRATTIS till Lotta! Tyvärr har jag dåliga nyheter ang. Pontus. Han mår inge bra av medicinen, han har fått fång av den. Vi måste troligen ta bort han ganska snart. Vill bara att du skulle få veta....

kram.

2010-03-23 @ 21:23:19
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0