Hej och håå :)

Gud vad den här dagen har gått fort, klockan är snart 18.00 och jag tycker inte jag har hunnit med nå mycket alls i dag :O Har varit och stor handlat mat, blev 5 proppfulla matkassar så nu har vi allt hemma. Känns skönt! Köpte hem en massa glass och bär också, fick lite vårkänslor när jag var ut så kände att vi måste ha lite sånt hemma ;) Har ätit glass varje dag i Gran Canaria och nu kan jag ju inte bara sluta äta det hehe, älskar glass!

Jag har bara haft skinnjackan på mig i dag. Så härligt att komma hem och se att asfalten har kommit fram och att det är plus grader ute :)
Har hållt på tvättat en massa också men har inte hunnit med att städa något.. Tiden har bara rullat iväg och vipps så var det dags att göra middag. Vi var sugna på att äta nå lätt idag, har ätit en massa bröd, pizza, hamburgare och annat onyttigt under hela resan så vi känner oss lite halft uppsvälda :P Så idag gjorde jag en god tonfisksallad som vi åt tillsammans med keso och vitlöksbröd och det var så gott. Fräscht med sallad för en gång skull :)

Nu ska jag strax gå ner och hämta upp all tvätt och sedan ska jag hem till Emelie och mysa med hon. Har saknat min gumma massor så ska bli så kul att träffa hon :)
Sen om jag hinner ikväll kommer jag lägga upp lite bilder som jag lovat ;)

Min goda sallad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0