Hem ljuva hem <3

I fredags efter jobbet for jag och gjorde lite ärenden med mormor.. Var bland annat ut till birsta där jag köpte en ny mobil vilket var på tiden :P Sedan gick vi lite i affärer och shoppade lite, jag köpte en tröja och present till Therese. Sedan snabbade jag mig in på bolaget och trängdes med alla andra miljoner människor som var där inne, märktes verkligen att det var fredag eftermiddag och löning!
När jag kom hem hann jag mer eller mindre bara hem och sätta mig i soffan en stund innan det var dags att åka ut till viforsen där Rasmus, Emma och Stoffe väntade på oss :) Vi köpte med oss tre large pizzor ifrån bite line som vi åt, sedan var vi där ute drack lite vin, såg på lets dance och myste.

Vi stannade kvar och sov över där så när vi vaknade igår for vi alla upp till Robins mormor och morfar och hälsade på en liten sväng :) Fikade lite också satt vi och kollade på kort ifrån Gran Canaria som dom knäppt.
Vid 12.30 for jag och Robin hem till Therese, Micke och pojkarna och hälsade på. Vi firade henne igår eftersom jag jobbade idag på hennes födelsedag. Så vi fikade en massa gott, hon hade bland annat bakat en jätte god hallonpaj som jag åt två portioner utav hihii ;) Var jätte mysigt som vanligt att komma hem till dom, vi dansade till moraträsk med barnen och satt och surrade en massa! ♥
Innan vi for tillbaks till Viforsen stannade vi till hos min första sköt häst jag hade som nu ska tas bort på tisdag pga utav sjukdom. Kändes riktigt tungt att få det beskedet och jag fick sån ångest att jag inte har varit och hälsat på han något på minst fyra år.. Så jag bestämde mig för att jag ville träffa han en sista gång nu och det ångrar jag inte en sekund! Var bland den mest avslappnade stunden jag haft på länge. Ett djur förstår mer än vad vi tror och häst lukten gud vad gott det luktar. Den har jag saknat, jag satt hela vägen hem och luktade på mina händer :)
Det var så klart jobbigt att säga hejdå till han men samtidigt kändes det bra, ingen är lycklig när man har så ont att man inte kan leva det liv man levt tidigare.. Lill gubben <3

När vi kom till viforsen bjöd Robins moster oss på god middag så vi stannade kvar där hela kvällen sen. Satt och surrade och drack vin :) Vid ett tiden blev både jag och Emma trött så då for vi ner till Svärmor och Ingemar och sov. Vilket var bra eftersom jag skulle upp och jobba idag! Men det dröjde inte länge förns min älskling kom och kröp ner med mig :)

I dag har jag jobbat 09.45-18.15 och den tiden har bara runnit iväg. Sa bara vipps tycker jag så slutade man :)
Innan jag for hem for jag upp till Kuben pizzeria och köpte med mig mat hem till mig, Robin och pappa som varit här och hälsat på en stund ikväll. Det var väldigt gott med mat och nu sitter jag i soffan och små kikar på tv lite, känns som att det kan bli en tidig kväll ikväll..

Så här ser min nya fina mobil ut! (bild lånad ifrån google)



Kommentarer
Postat av: linnea

hoho naaaaajs mobil ! ;)

allvarligt älskar den!! ;D



ps. jag har en likadan! ^^ xD <3333

2010-03-29 @ 15:17:30
URL: http://bheartl.blogg.se/
Postat av: KIKKI

vad fin den var :D jag vill också ha en ny mobil :/ ;b

2010-03-31 @ 15:07:09
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0