Hur klantig får man bli ;P

I går kväll vid elva tiden ställde jag fram klockan en timme så att jag skulle vakna i rätt tid i morse. Och när min väckarklocka ringer kliver jag upp och fixar mig och äter frukost.. Sedan går jag ut till bilen som jag inte lyckades få upp bildörren på för att den frusit fast. Så jag får springa in och väcka upp min älskling som ligger och sover så att han fick hjälpa mig att få upp dörren.
Sedan ser jag på klockan att jag börjar jobba om tio minuter och jag skulle åka hela vägen ifrån Viforsen där vi sovit i natt. Så jag gasar på så mycket som det bara gick trots att det var halt. Jag lyckades komma fram till jobbet i tid, klockan var 09.45 men ingen var där ? Jag ringde mamma och kollade med henne så att det var idag man skulle ställa fram klockan. Och ja det var det ju så klart men hennes klocka var bara 08.45 :O
Haha då har alltså min mobil ställt fram sig en timme utav sig själv i natt efter klockan var tolv så att det vart två timmar för mig. Lite less man är :P
Var bara att åka hem så nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli 09.40 så att jag kan åka till jobbet igen. Åh jag hade kunnat sovit en timme längre!

Jaja så kan det gå ;) Hörs ikväll! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0