Måndag :)

I morse vaknade jag vid 09.30 och då kom jag ihåg precis allt jag drömt under natten och det var så sjukt för allt kändes verkligen som om att det skulle kunna vara dagens sanning. Var en riktigt bra dröm :)
Jag och Robin låg kvar en stund och kollade klart på wallander filmen som vi laddade ner och började såg igår kväll men fick stänga av för att vi var så jäkla trött!
Efter filmen åt vi frukost och sen for jag ochh Emelie ut till birsta och stor handlade en massa mat ;) Var riktigt kul att ha med sig sällskap, och jäklar vad vi handlade haha. Hela bilen blev propp full utav bådas matkassar.
När jag kom hem snabbade jag i mig lite fil och mackor innan det var dags för jobb. Har jobbat 15.15-20.45 idag!
Och nu har jag precis ätit min sena middag och surrat en massa i telefon med mina girls :)

Ska ta och avsluta dagen med att betala räkningar. Sen blir det mys med min baby när han kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0