Mysig dag :)

Efter jag hämtat Noel i morse gick vi och mötte Matilda nere på stan, jag var tvungen att köpa en ny sminkborttagning och hon köpte en hårspray. Noel sov så snällt i vagnen under hela prommisen, vart en och en halv timme och när vi kom hem till Matilda vaknade en glad liten kille :)
Han tyckte Matildas katter var jätte intressanta vilket jag blev väldigt förvånad över för mammas katter tycker han inte alls om att ha nära sig. Men nu skulle han klappa dom hela tiden.
Han fick sin lunch där medans jag och Matilda fikade. Jag hade tagit med bullar och chokladbollar som jag bjöd på ;)
Sedan stannade vi kvar en stund och myste innan vi tog en prommis hem över. Matilda gjorde oss sällskap till södermalm och ja säger bara det att dom backarna är inte att leka med när man har barnvagn, haha gud vad jobbigt det var! :P
Åh vilken mysig dag det har varit. Noel har varit så snäll hela tiden, gotrollet :) Moster älskar dig!

Efter Therese och Micke hämtade Noel hos mamma gick jag hem och började med middagen. Blev spagetti och köttfärssås idag, gott! :)
Sedan kom Matilda hit och hälsade på oss en stund :) Vi bakade en kladdkaka så vi fikade och surrade en massa, så mysigt! Kom fram till att det var bra precis ett år sedan hon var här sist, haha gud vad längesen :O
Nu har hon precis åkt hem och Robin har gått och lagt sig vilket jag ska göra snart jag med, är jätte trött.
Så avslutar här med att säga god natt! ♥









Kommentarer
Postat av: Emelie

Guud han är så söt :) så jäkla underbart med syskonbarn ju :)

2010-03-24 @ 13:47:18
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0