Njuter utav kvällen!

Nu har jag jobbat mitt första pass på en och en halv vecka och det kändes riktigt bra att komma tillbaks :)
Vi har fått in de nya kassasystemet nu så det var lite krångligt vid kassan idag för oss alla, men det är mycket bättre än förra så det blir nog bra. Vi har haft jätte mycket kunder så tiden gick himla snabbt!
När jag kom hem stog maten på bordet, då hade min älskling kockat middag åt oss :) Jag blir alltid lika glad när han lagar mat eftersom det inte händer allt för ofta.. Är tydligen smidigare att köpa snabbmat :P

Nu sitter jag och myser i soffan framför lets dance. Har tagit mig ett glas vin och har börjat gått in på godiset! Ingen helg utan godis ;) Jag njuter utav att det är fredag kväll även fast än jag jobbar i morgon, men börjar inte förän klockan 13.00 så det känns okej. Får man sova ut vilket jag tycker är guld värt :)

Hoppas ni har en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0