Pause..

Nu tar jag en paus efter allt fixande här hemma. Vi har iaf fått upp garderoben i lill rummet och det vart jätte fint! Nu måste vi bara få någon ordning nere i förrådet så vi kan bära ner byrån som vi inte ska ha längre.
Vi har verkligen kaos i vårat förråd, jag vet inte vad Robin har haft det till. Men står typ tio proppfulla sopsäckar med bara skräp där som han ställt dit under tiden då han renoverade lägenheten. Bra sopförvaring ? :P
Hinner jag med så tar jag tag i förrådet på fredag!

I morgon på dan åker min älskling till Arvidsjaur med innebandylaget där dom ska kvala. Så han blir borta tills sent på fredag natt, kommer bli tomt här hemma.. Men det är ju alltid nyttigt att få sakna varandra :) ♥
Jag får sällskap utav Emelie i morgon som ska sova här med mig. Ska bli så mysigt, haha undra om vi ens kommer kunna somna eller om vi kommer ligga och surra halva natten ;P
Vi tänkte börja kvällen med att gå ut och äta en lyxig middag på Jops. Har bokat bord till 18.30 så direkt efter jag slutat jobbet i morgon måste jag snabba mig hem och byta om.. Åh det ska bli en riktig mys kväll tillsammans med min go gumma, var så längesen vi gjorde något riktigt kul bara hon och jag!

Men först så blir det jobb 12.00-17.00 och jag antar att vi kommer ha minst lika mycket folk då som vi har haft hittills i veckan :)

Nu ska jag plocka fram dammsugaren och stääda vidare! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0