Roadshow och bullbak!

I går fick jag jobba över en timme då vi låg efter i butiken, men det gjorde inte mig någonting snarare tvärtom! Pengar, pengar ;) När jag kom hem tände jag en massa ljus och gjorde varma mackor tills min älskling skulle komma hem ifrån träningen. Myspys med kvällsfika! :)

I dag vid 13.30 ska jag iväg på en Roadshow nere på Sf bio med jobbet. Det kommer komma fler folk från andra orter som jobbar för Lidl , vi ska se på en film om hur 2010 ska se ut i butiken bland annat. Också var det någon form av lunch vi ska äta där. Kan bli intressant och kul!
Sedan ska jag hem och baka. Min älskling fyller ju år på söndag så måste ha lite gott fika bröd hemma ;)
Äntligen ska jag ta mig tid till att ställa mig och baka, har varit väldigt dålig på det på slutet.. Jag som älskar sånt!

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: KIKKI

Ja, det är det verkligen :D

2010-03-16 @ 11:41:39
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0