Shoppat!

I dag har jag hunnit med mycket.. Bland annat så har jag varit ner på stan och lunchat med Matilda, vi hade jätte mysigt. Satt och surrade och sedan gick vi i affärer och letade presenter! Jag köpte två fina till min älskling och två till mamma som fyller dan efter han :) Hittade även ett par skit snygga tygskor till mig själv som fick följa med hem även fast jag hade bestämt att jag inte skulle köpa något till mig själv :P

Efter våran runda på stan gick jag hem och hann bara in på gården så kom Emma och hämtade mig :) Vi for och handlade en massa mat och gotta vi ska ha med till Vemdalen. Åh vi kommer få så mysigt där! Jag vill åka nu ;)

Nu har vi nyss ätit middag här och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Vill baka något gott ikväll igen :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Nej inte än på ett tag iallafall, även fast det verkar vara en trend i matfors just nu haha ;)

2010-03-18 @ 07:10:01
URL: http://moaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0