Torsdag

I morse klev jag upp 07.30 för att göra mig klar för att åka med mamma och hälsa på Therese och pojkarna i Matfors :) Var där hela förmiddagen och myste med dom, fikade en massa gott och busade med små trollen. Roligt att vi äntligen sågs eftersom det var nån vecka sen sist!
När jag kom hem till stan började jag känna mig konstig typ hängig men tog mig en varm dusch och åt lite lunch sedan mådde jag lite bättre som tur var eftersom jag skulle iväg och jobba. Har jobbat kvällspass ikväll så kom hem för ett tag sen, ska gå igenom lite packning som vi ska ha med till fjälls i morgon :)
Sedan blir det sängen för min del.. Ska upp 07.00 i morgon och sedan jobbar jag fram till 14.00 och då åker vi direkt. Kommer bli en super härlig helg :)

Ha det så bra! Vi hörs på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0