Vemdalen och kalas!

Vi har verkligen haft hur härlig helg som helst i Vemdalen. Började med att vi for direkt efter jag slutade jobbet i fredags och då hade Rasmus bestämt att vi skulle åka genom Östersund för att han hade en present där han skulle köpa åt Robin. Haha det var sjukt roligt! För de första så fick vi stanna och fråga någon kille efter vägen hur man skulle komma in till själva stan och sen slutar det med att Rasmus parkerar mitt på torget, jag höll på garva ihjäl mig.. Och Robin fattade ingenting, det var det som var det roligaste :)
Vi stannade åt middag efter vägen och sedan kom vi fram till Emmas stuga kring 20.00 och då packade vi upp, tände en massa ljus så vi skulle få upp lite värme i stugan. Var en jätte fin och stor stuga dom hade, riktig fällstuga! Vi myste hela kvällen, åt och drack en massa gott, såg på lets dance och spelade kort :)

Igår hade vi en härlig dag ute i solen, var ute och grillade korv och solade lite på dan och sedan var det tänkt att vi skulle gå på afterskin men så bangade killarna. Jag och Emma var fortfarande på men sen vart vi lite bekväm vi med av att stanna kvar i stugan så blev inge av för oss heller :P Drack lite champanj ute på bron och myste i solen istället innan hockeyn skulle börja och medans den var igång förberedde jag och Emma våran goda tre rätters middag vi skulle göra. Åh det var alldeles på tok för gott, vi åt så vi nästan mådde dåligt efterråt ;)
Vart lite kort om våran fjällsresa, vi har verkligen haft det kanon bra. Synd bara att en helg går så fort!

Vi for hem mitt på dan idag, avslutade med en pizza efter vägen och sedan for vi hem. Är ju inte en helt vanlig dag idag eftersom min älskade baby fyller år :) Så när vi kom hem var det bara att snabba ihop en massa gott fika till kalaset vi haft här hemma ikväll. Jag bakade blåbärspajer, chokladbollar också blev det bullar och kakor :)

Stort Grattis till min älskling idag som fyller 26 år. Jag är så glad över att just jag får dela den med dig :) Han fick en Snygg kofta och en t-shirt också hade jag skrivit ett fint kort till han där det bland annat stog att han ska få halva sin solresa vi ska göra nu om några månader utav mig! ♥

Nu ska jag läsa lite bloggar, blir ju en hel del man måste läsa ikapp när man varit borta hihii ;) KRAM PÅ ER!

Finns inget vackrare än du. Det här är min första bild jag tog på dig, kommer ihåg det så väl. Man ser lite utav min axel då jag försökte vända mig om och smygknäppa lite fint med mobilen så du inte skulle vakna, och jag lyckades så bra ;)



Kommentarer
Postat av: matilda

jag minns den här bilden :D du hade den på mobilen som bakgrundsbild :D gulligt!!

2010-03-21 @ 23:19:43
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0