Vinkväll :)

Direkt efter jobbet igår for jag hem och snabbade mig att byta om och fixa mig för en vinkväll med tjejorna hemma hos Ziri. Var en liten inflyttningsfest så jag och Matilda hade köpt med oss en fin blombukett till hon :)
Vi hade det jätte mysigt, åt tacos, efterrätt och drack vin. Haha också körde vi den gamla leken "jag har aldrig", alltid lika kul ;)
Vid tolv åkte vi med Henning upp till Granloholm och sedan åkte vi ner till stan. Först gick vi in på Momento och sedan gick jag och Matilda vidare på Oscar. Hade en riktigt rolig kväll! Tack för det pinglor :)







Också avslutade vi kvällen med en vänskaps puss inne på oscar ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0