Barnvakt!

I dag har vi haft fin besök utav Melwin och Noel :) Passade dom medans Therese och mamma skulle ut och fixa nå ärenden och det var så mysigt. Dock så började det spö regna då vi var halvvägs till lekparken så det var bara att vända hem och då kom det sura miner på Melwin och Elin som också var med. Men det är inte så kul att sitta och gunga i en blöt gunga eller åka rutschkana som är full i lera och jag tror nog att dom förståg det till slut :)

Vi gick i stället hem till Robin och busade loss med han haha! Fikade och myste och sedan satt Melwin igång och skulle testa mig och Robin. Han gjorde exakt allt han inte fick och lyssnade inte ett dugg! Busungen :P ♥

I kväll har jag varit upp till mamma en sväng och sedan for jag ner till Maria och Fanny då Fanny provade min studentklänning som hon ska få låna. Och jag provade en klänning som hon har som är så snygg! Jag beställde en lika dan igår ifrån Nelly men var bara tvungen att prova hennes och se hur den satt då vi har samma storlek. Hehe ibland har man sina fördelar att vara liten ;)
Har nu hört hela veckan av alla att jag är så liten och smal och jag tycker jag äter och äter hela jäkla tiden men ändå så sätter de sig inte på mig.. Det är skumt! Inte för att jag vill bli nå större heller då jag trivs bra som jag är men att allt onyttigt jag äter jämt vart fan tar det vägen ? :O

Jag har varit och kollat på när Robin spelade korpen förrut också och fyy vad kallt det var! Men sjukt roligt att se på. Roligaste var ju Olivias hejjar ramsa :)
Efter matchen for vi på Max och köpte med oss varsit mål så nu har vi smällt i oss det och jag sitter fortfarande och fryser.. Funderar på att ta mig en varm dusch och sedan mysa ner mig i soffan!

Den här veckan jobbar jag bara helgen och satan vad rastlös man blir nå man inte jobbar.. Jag kan inte förstå dom som bara går hemma hela dagarna och är arbetslös. Hur kan dom stå ut! Jag klättrar på väggarna så fort jag inte ha något att göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0