Berg och dalbana..

Så kan man kalla min helg lite kort..
Har varit lite jobbigt med vissa ting men nu känns det som att jag är på banan igen ;)

I fredags så började dagen med ett träningspass på Helex med Emelie. Vi var på gymmet och körde hårt och satan vad härligt det var, tog ut en massa energi :)
När jag kom hem snabbade jag mig att duscha och göra mig klar för att följa med mammsen och Elin till Matfors och hälsa på Therese och pojkarna. Vi blev där hela dan, satt ute i solen och fikade och lekte med barnen :)
Sedan på eftermiddagen bjöd Therese på grillat och efter maten tog vi oss en prommis över till Dannes kiosk och åt en varsin mjukglass. Årets första för mig ;)
Hade en jätte MYSIG dag tillsammans! ♥

På kvällen lånade jag mammas bil och for med Matilda och köpte en massa gotta inför våran "myskväll" vi skulle ha hos hon :) Hade bestämt att jag skulle sova kvar hos hon eftersom Robin var på fest i Stöde och skulle sova kvar där..
Vi drack vin, myste, surrade och surrade! När klockan var rätt så mycket kom vi på att vi skulle gå ner till stan haha. Från mys kväll till att vi helt plötsligt hamnade på Momento ;) Ja det är vi det i ett nötskal! Vi hade ingen fest outfilt på oss så det fick bli att man gick som man var, lite annorlunda men jävligt kul.
Vart en kortis där eftersom dom stängde redan klockan 02.00 men då fick det bli subway istället!
Sedan ville Matilda beställa en taxi men nej det orkade jag icke vänta på haha så vi sprang mer eller mindre hem i kylan med våra mackor :P

Igår ringde klockan 08.30 och då var det bara att kliva upp och göra sig redo för jobb. Medans jag fixa mig serverade Matilda mig med en Bakisbrus tablett vilket var mycket bra start! Sedan fikade vi god frukost som gumman hade stått och fixat. Åt rostade mackor med nypressad apelsinjuice, lyx :D Tack för allt världens bästa!
Blev jobb mellan 09.45-17.00. Mycket lugn dag var det och rätt så snabbt gick den också!
När jag slutade kom min älskling och hämtade mig som var mycket bakfull efter hårt festande i Stöde :P
Vi for ut till Viforsen på en gång och grillade med Stoffe och Tommy och sedan lånade vi Rasmus ute stuga och myste hela kvällen bara han och jag. ♥

I dag hade vi en mysig för middag med Svärmor och Robins mormor och morfar. Satt ute och fikade i det härliga vädret :) Men sedan fick Robin ett samtal om att det varit inbrott på solariet IGEN så vi snabbade oss som attan och for dit. Inget var förstört denna gång som tur var och in till kassarummet går de mer eller mindre inte att bryta sig in i längre så det var tur! Men för stackars Frisören som ligger bredvid var det värre. Där hade dom brytit sig in och rensat nästan rubbet, fy vad hemskt det såg ut :( Tycker så synd om hon!
Vi blev där några timmar och gick igenom allt med polisen. Tur är den här gången att allt finns på videokamera, så med lite tur kanske dom får fast dom den här gången..

Nu ska jag fortsätta att njuta utav kvällen! Har ätit en god pizza och nu bara softar jag i soffan, mycket skönt ;)



GLÖM INTE ATT DU ÄR VÄRDEFULL! OCH ÄNDRA DIG ALDRIG FÖR NÅGON ANNANS SKULL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0