Biteline

Igår på dan var jag ut och gick min walk och sedan for jag ut till Birsta bara för att jag hade så himla tråkigt :P Och jag nästan ångrade mig att jag for dit för jag hittade massa fint haha fast det visste jag ju att jag skulle göra innan jag for dit men ändå det är så kul att gå där ;)
Jag shoppade två fina sommartoppar på H&M och en ny mascara. Hihii men sen så var jag duktig att inte handla nå mer :) Jag sparar nästan allt till Turkiet!

På kvällen var jag ut och åt med Matilda på Biteline. Åt varsin tacobuffe och delade på en flaska vin, så mysigt och gott ;) Sen kom Alexandra förbi och gjorde oss sällskap också så då blev det ännu mera surr, underbart! Vi satt där till halv elva ungefär då Alexandras Tobbe kom och skjutsade hem oss. Tack för kvällen tjejor! ♥

Nu ska jag snabba att fixa mig lite och sedan åka till Matfors och hälsa på syster och pojkarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0