Effektiv dag!

Jag började dagen med att skura hela köket, det vill säga göra rent spisen och torka rent i alla skåp! Sedan har jag dammat precis överallt i lägenheten och dammsugit och torkat golv så nu har jag gjort sommar fräscht här hemma. Ända som är kvar är fönstren, men dom ska min gulliga mormor komma och göra till veckan. Jag själv tycker det är jätte svårt att få dom fint rena så hon har lovat att hjälpa mig :)

Har även haft tvättis idag tillsammans med Robin. Saken blir ju mycket roligare när man gör det tillsammans, eller hur då Robin ;) Haha han som hatar att tvätta!

På eftermiddagen var jag sugen på en avocadosallad och fick höra att dom säljer såna på Marco Polo så vi for dit och åt. Fick en stor och god sallad med bröd till, mummsigt och nyttigt för en gångs skull :)
Ikväll har jag varit nere på stan en sväng med Alexandra. Vi kikade lite i affärer, jag shoppade en jätte snygg svart kavaj och ett linne på H&M. Efter det gick vi till Waynes och drack en varsin smoothie och surrade :) Mysigt!

Är de någon fler än jag som tycker att det är jobbigt att det är så fuktigt ute ? Jag känner mig klibbig på kroppen hela tiden och håret blir förstört.. Spelar ingen roll om man plattar det för när man kommer ut blir det ändå förstört! :P

Nu har jag precis mailat och bokat stuga till midsommar. Vi ska bo på en camping i Torpsammar med en massa folk då ifrån torsdag-söndag. Ser mycket fram emot det, är tydligen en årlig midsommarfest där som jag har hört mycket om ifrån Robin så det ska bli kul att få följa med på det :)

I fjol firade vi ju midsommar ute på Gili öarna och det var inte helt fel det heller ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0