Familjedag! ♥

I dag har jag varit ute i Matfors hela dan med mamma och Elin och passat pojkarna medans Therese och Micke for ut till Birsta och shoppade en ny vagn.
Både grabbarna låg ut ute och sov när vi kom så vi tog en prommis hem till mina kusiner och fikade medans dom fick fortsätta sova ute på deras baksida! Efter en stund vakna små trollen och var lika glad som alltid :)
Vi var barnvakt fram till 14.00 tiden då mamman och pappan kom hem med en mycket FIN vagn till Noel!
Och som alltid när man ska åka där ifrån så får man en massa pussar och kramar, mosters gohjärtan :D

Ikväll har jag och Robin varit hem till mamma på middag. Jag hjälpte hon att kocka, gjorde en god fläskfile gryta med färska champinjoner och till det blev det strips, vitlöksbröd och en god sallad! Och sedan blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt ;) Så nu är vi mer än mätta kan jag lova..
Men mycket trevligt var det och Elin fick träffa sin idol (Robin) och ha fått både spelat innebandy och myst med han så nu vet jag vem som kommer att somna gott ikväll ;)

Hittade dom här bilder på Therese blogg ifrån dagen!




Här provar barnen nya vagnen. Melwin är stolt över sin "stå bräda" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0