Förlåt för dålig update..

Jag vet att jag är usel på att blogga under helgerna men vi har alltid fullspäckat schema då och är oftast aldrig hemma!

I fredag så kom Matilda och Alexandra hit på Middag :) Jag bjöd på tacowraps och sedan pannacotta med färska hallon till efterrätt, super gott. Vi hade jätte mysigt, drack vin och hade TJEJ snack ;) Lovely!
Sen bar det ner till stan och hamnade på Allstar. Jag ger inte kvällens krog runda en tia men helt okej :)

I går vaknade man upp och hade lite smått huvudvärk och trött som en jag vet inte vad :P Trodde att jag började jobba tidigare än vad jag gjorde och jag säger att det var tur att jag kollade på schemat innan jag började göra mig klar! Jag la mig i sängen och vilade ögona nån timme till och sen blev det jobba 12.30-19.30.
När jag slutade var jag såå trött.. For och åt pizza med Robin och Hugo (Robins lillebror) och sedan blev vi ute i Viforsen hela kvällen. Satt och myste hemma hos svärmor och Ingemar och sov sedan kvar där :)

I dag blev det Morsdagsfika hos Robins mormor och morfar. Åt en massa gott och hade en trevlig stund hos dom innan jag skulle iväg och jobba. Jobbade ett mycket skönt pass idag 14.00-17.00 men hade betalt för 6 timmar :) Helt okej och mina söndagar kan gärna få se så ut så varje vecka. Tyckte jag bara hann dit och vända ;)
Har varit och firat min mamma på Morsdag ikväll. Hon bjöd på hemmagjord potatissallad, grillat och en god sallad med vitlöksbröd till. Och sedan blev det jordgubbar och glass till efterrätt! Tack för den goda maten mammsen ♥
Också var ju så klart mosters små prinsar där, alltid lika kul att myspysa med dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0