Fredag :)

Just nu sitter jag och är propp mätt efter att ha ätit en god baugette som jag köpte på Ica förrut då jag skjutsade Robin ut till Alnö. Och vi stannade även till Bolaget i Birsta och handlade lite inför helgen, alltid bra att ha ;)

Jag ska strax göra mig klar för jobb och sedan när jag slutar i kväll åker jag också ut till Alnö där vi hade tänkt att spendera kvällen och även sova :)

Therese ringde förrut och frågade om jag kunde passa pojkarna idag men så typiskt så jobbar man då :/
Mosters små älsklingar, jag saknar er! Men på söndag syns vi :)

Have a nice one!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0