Frissan och jobb :)

Min vecka startar fint! Klockan 12.00 har jag tid hos Ingela i hennes alldeles nya FINA salong för färg och slingor :) Som jag har längtat efter denna dag.. Har bokat om tiden två gånger pga att det har krockat med jobb då jag varit tvungen att hoppa in extra men nu äntligen är det dags!

När jag är klar ska jag snabba mig hem och äta lunch/middag och sen bege mig till jobbet och jobba stängning. Känns mycket bra eftersom jag har varit ledig hela helgen vilket är ovanligt för min del, känns som jag haft lite semester ;) Meeen nu är det ny vecka och dags att börja tjäna pengar igen för det är något som jag är behov utav nu då jag/vi har massa planer inför sommaren/hösten :)

Hoppas ni får en bra dag! Solen skiner, det gillar vi ;)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Åh, vad härligt med lite färg och slingning :D men på onsdag, ska vi ta fikan på stan va? och vilken tid? ;)

2010-05-03 @ 19:21:17
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0