Fryyser!

Just nu sitter jag under en filt och myser, vart jätte frusen!

Prommisen var jätte mysig med Kikki och Albin :) Vi gick ett varv runt sidsjön och gissa vem som drog vagnen ? Hihii jo jag så klart ;) Var jätte trevligt att träffa dom som alltid! Och sen fick jag skjuts hem utav Kikki och tack igen för de gumman, jag är helt slut i mina ben nu haha :P
Väl hemma så for jag och älsklingen och åt en varsin pizza på Gonzalos och den satt riktigt bra kan jag lova. Jag som till och med drömde i natt om att jag ville ha en pizza :)

Jag har kommit fram till att jag verkligen måste skärpa mig med min hy! Jag slarvar som fan och tvättar nästan aldrig bort sminket då jag ska sova vilket bara där är en mycket dålig grej..
Jag är alltid så trött när jag ska gå och lägga mig och jag får ingen dålig hy utav att sova med smink heller då jag har fin hy men jag tänker på framtiden, då kanske jag kommer att få lida utav det..
Så från och med ikväll ska jag börja med att tvätta bort sminket innan jag går och lägger mig!
Och dessutom ska jag unna mig själv med att köpa en BRA ansiktscreme för både dag och natt. Jag har blivit rekommenderad att använda märket Nimue, dom är några hundringar dyrare men ska vara riktigt bra!
Att ha en fin hy är viktigt för mig så det får kosta de det kostar.

Nu ska jag gå och pussa på han som sitter i soffan bredvid mig bara för att :D Sen ska jag iväg på personalmöte med jobbet ikväll vilket ja ser mycket fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0