Härlig dag

Jag var hos Ingela i morse och färgade och slingade håret och jag blir alltid lika nöjd efter att jag varit hos hon. Känns fräscht att ha fått lite mer liv i håret igen, var både utväxt och solblekt förut vilket gjorde att det såg torrt och tråkigt ut!
När jag var klar så gick jag en sväng på stan och handlade lite små grejor också stannade jag till Hemköp innan jag gick hem där jag handlade nybakda fullkorns baugetter och lite pålägg.
Sen kom Matilda och lilla Elviz på besök :) Jag gjorde i ordning baugetterna med en massa gott i som vi åt och drack kaffe till. Mycket mysig dag har vi haft, suttit och surrat om allt mellan himmel och jord!
Vi gick in på min mail och läste ett gammalt mail som Matilda skickade till mig i fjol sommar då jag var i Bali haha fan vad roligt det var och många härliga minnen kom upp ;) Jag är så GLAD över att vi fortfarande är så nära varandra, vi känner verkligen varandra utan och innan. Och gått igenom mycket tillsammans har vi gjort också! Vänskap är bland det finaste man har :) ♥

När Matilda och Elviz gick hem tog jag mig en liten walk ute (passade på då det inte regnade), väldigt skönt att komma ut och gå och lyssna på skön musik! Tog mig sen en varm dusch och det jag glömde var att låsa så vipps så öppnas badrumsdörren då min darling kommit hem ifrån jobbet. Lite paff blev jag men mest glad så klart :D
Nu sitter jag och är mätt efter middagen, blev korvstroganoff och ris idag. Mummsigt!

Kommentarer
Postat av: matilda

Älskar dig :D

2010-05-04 @ 20:01:08
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0