Hemma!

I helgen har vi inte sett en skymt på vårat hem :P I fredags så var vi ute på Alnö hos Per och Annika med en massa trevligt folk och festade till lite! På eftermiddagen satt vi ute vid en liten brasa som dom hade gjort ute på tomten och grillade korv och drack lite öl.. Senare blev det middag och ännu mera öl/vin och sällskapet blev större :)
Festade på bra länge, jag lärde mig bland annat att trolla med kort. Haha fan vad imponerad jag var på hon som lärde mig, kan fortfarande inte förstå hur det kan gå till så som man gör men häftigt är det iaf att jag också kan utföra det nu ;)

I går morse vaknade man och var lite halv seg så där.. Vid 13.00 for vi med Rasmus och Emma på Max och åt en stadig dagen efter lunch! Sen for vi alla till Robins solarium och sen till Allsta för att hämta Emmas bil där hon och jag tog den och for ut till Ica Maxi för att handla inför kvällens grillning :)
Vi spenderade sedan hela kvällen i Emmas föräldrars hus ute på Alnö. Grillade och åt som nå tookar haha gör vi annat än att äta när vi umgås ;) Var jätte mysigt att vara i deras fina hus med världens finaste utsikt över havet! Vi satt ute på deras inglasade altan hela kvällen med en massa ljus och drack vin och spelade kort. Gick så där för mig och Emma att vinna över grabbarna haha..
Vi såg även filmen Avatar och den var absolut bland den sämsta film jag sett! Jag hatar filmer som är så overkliga, faller inte på min smak alls.. Så jag somnade till efter ca 30 minuter utav att vi satt på filmen haha trevlig tjej :P Verkade iaf som att dom andra inte heller tyckte det var någon höjdar film för vi gick och la oss innan den var slut.

I morse klev vi upp och åt frukost och sedan spelade vi ännu mera kort fram till klockan blev 13.00 då jag och Robin for hem och duschade och bytte om för att åka på kalas hos min kusin som fyller 19 år idag :)
Och ikväll bjöd vi hem Rasmus, Emma och Daniel på tacos så vi har nu haft besök här fram till typ nu då dom precis for. Mycket trevligt att ha middagsgäster, skulle kunna ha det every day :D

Nu är det bara jag och hjärtat hemma och jag slog mig ner med min laptop direkt då dom for, har ju massa bloggläsning att ta igen efter helgen ;) Hihii..
Som ni kanske har märkt så har jag lärt mig Smsblogga vilket jag tyckte var riktigt skoj i helgen. Så lite update har jag ju ändå haft fast än att jag vara ute på vift :) Synd bara att min kamera ger så dåliga bilder :S

Nu ska jag fortsätta att NJUTA utav sista stunden av denna helg, borta bra men hemma bäst så kommer det alltid att vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0