Lite kort om helgen

I fredags hade jag stängning på jobbet och sen for jag ut till Alnö där min älskling var. Dom hade ätit när jag kom så jag värmde min mat och gud så gott det var! Robins pappa är grym på att laga mat :) Vi satt uppe och drack vin och hade det trevligt där hela kvällen.

I lördags klev vi upp vid tio och åt frukost i solen på deras ballkong, underbar morgon! Senare under dagen for vi till Viforsen och åt god lunch hos Svärmor och Ingemar :) Satt ute på deras gräsmatta och myste, var riktigt varmt. Känns att sommarn är på väg till oss nu :)
På eftermiddagen for jag hem och vilade lite och duschade, kände mig hängig och ont i halsen som bara den.. Medans Robin var på giffarna med grabbarna for jag ut till Alnö och umgicks med Annika och några fler, satt ute och myste i solen :)
Lite senare när grabbarna kom tillbaks for vi bort på middag och sen gick jag och Robin vidare till Drougge där ungdomarna var. Jag hade bestämt att ta det lugnt eftersom jag kände mig hängig och skulle upp och jobba på söndagen men det slutade trots allt med lite vin :P Vi badade tunna och hade det jätte trevligt hela kvällen.

Igår blev det jobb 09.45-18-15, de gick bra trots att jag var mycket trött.. När jag slutade for jag hem och hämtade upp Robin och även pappa som hade kommit och hälsat på. Vi hade bestämt att vi skulle gå ut och äta alla tre innan pappa skulle med tåget hem. Så vi for ner till Jops och åt, myspys!

När vi kom hem och ja satt mig i soffan så gick det inte lång stund förrän ja somnade. Tror klockan var 21.00 då ja somnade i soffan, där kan man snacka om trött tjej!
Vaknde sedan upp och gick till sängen och sedan sov jag till klockan 11.00 idag :P Sov alltså 14 timmar i natt, undra jag om jag ens ha sovit så länge någon gång ? Tro inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0