Löning = Storhandling!

I dag har jag tillbringat hela dagen ute i Birsta med min älskling :) Lite chockad blev jag när han sa att han ville med då han verkligen avskyr att gå där.. Tror seriöst att det var första gången jag fick med han in på själva Birsta City efter snart två år :P

Vi började med en lunch på Charm där vi även träffade Patrik, Sebbe, Viktor och Malin :) Så vi satt oss med dom och surrade ett tag innan vi gick vidare. Robin köpte en jätte snygg skjorta och ett par shorts på Carlings och sedan gick vi och hälsade på Matilda på Jc när hon jobbade. Jag köpte en jätte snygg jeansjacka utav hon! Nu har jag två men funderar på att sälja den jag köpte i Gran Canaria för jag känner mig inte helt nöjd med den..
När vi var där ute så passade vi på att göra ett besök inne på Bolaget också, vi båda ska ju ha lite partaj i morgon. Robin ska på klassåterträff då det var 10 år sedan dom gick ur nian så det kan nog bli riktigt skoj för han att träffa en massa bekanta ansikten. Tänk om 6 år är det min tur ;P
Jag själv har bjudit hem tjejorna på middag här hemma också tänkte vi dricka lite vin och sen så får vi se vart vi hamnar :)
Har srorhandlat mat idag också så nu har vi fullt överallt igen. SKÖNT! För jag är riktigt less på snabb mat nu då vi åt pizza i förrgår, max igår, lunch på charm idag och sen pizza till middag..

Har varit och köpt en ny stoor kruka till våran blomma vi har inne i vardagsrummet och det var ett helsike att få ur den ur den gamla krukan då blomman är större än mig haha. Och sedan när jag väl har den i nya krukan så lägger alla grenar sig ner och hänger på golvet, stackars blomma :P
Men när Robin och Serat kom så hjälpte dom mig att sätta fast den riktigt så nu ser det lite bättre ut!

Ikväll ska jag lägga mig i bra tid så jag är pigg i morgon då klockan ringer och det är dags för jobb :)



Kommentarer
Postat av: KIKKI

Åh men sötnos!! :) Hittade ingen barnvakt till ikväll :/ Tänk om man hade fått hört av Tommy: "Ja, men åk iväg du gumman så är jag och albin hemma och myser" :P Men verkligen någon annan gång gumman! Du och Robin får mer än gärna komma hit nästa fredag också om ni vill!!! :)

2010-05-28 @ 14:23:18
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0