Måndag

Vilket härligt väder vi har i dag :)
Jag startade min dag med en rejäl frukost, städning och nu har jag precis varit ute på en skön walk! Och det ångrade jag inte för fem öre att jag gjorde, satan vad skönt det var. Att komma ut och gå i snabbt tempo och lyssna på skön musik, det är bland det bästa jag kan göra då jag är själv.

I dag står det jobb på schemat så ska strax bege mig in i duschen och sedan äta lite lunch innan jag går i väg..

Ha en BRA dag :)

Just nu längtar jag tillbaks hit som bara den. Fan vad UNDERBART vi hade!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv : hihi jja visst är han! :)

du får gärna kommar och hälsa på nåtttttt! ;O <3kram

2010-06-01 @ 20:47:25
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0