Myskväll för mig själv :P

I dag for jag och Robin upp till mamma och lånade hennes badkar och satan vad härligt det var att bada! Det är nog bland det avslappnande man kan göra, när jag bodde hemma kunde jag lägga mig i ett bad när jag inte hade något för mig. Badade två gånger om dan i stort sätt nästan varje dag :)
När vi badat klart myste vi lite med kissarna och sen for vi hem och åt lunch.
Har jobbat 15.15-20.15 idag och det var riktigt jobbigt, att sitta i kassan och vara trevlig mot kunder i fem timmar i sträck med världens mensvärk är inte ett dugg kul eller behagligt alls!!
Sen jag kom hem har jag suttit och surrat konstant i telefon med Matilda haha vi har alltid massa att surra om även fast än att vi pratar med varandra MINST två gånger om dan ;)

Jag sitter nu och myser för mig själv, smuttar på ett glas vin och läser bloggar. Det kallar jag myys, ända som saknas är godiset.. Men jag har ätit så mycket mackor och glass här i kväll så det får räcka!
Robin är ute på krogen ikväll han. Han for iväg med grabbarna förrut och vid 23.00 får jag ett sms utav han att han skulle ner på stan och dricka öl med dom.. :P

Så ja jag ska väl dricka upp mitt lilla vinglas här och sedan tvätta bort sminket och gå och lägga mig snart!
Dröm sött ♥

Kan inte annat än att älska våran vänskap gumman!!





Kommentarer
Postat av: matilda

sötnos!!!!! JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-05-20 @ 18:27:27
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0